وقتی بچه ها با FSGS نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

وقتی بچه ها با FSGS نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه

اگر کودکان FSGS، هنگامی که پیوند کلیه یا دیالیز مورد نیاز است؟ FSGS کوتاه را برای فاصله کانونی سگمنتال اسکلروز گلومرولی است و می تواند در هر سنی رخ می دهد. اگر کنترل موثر نیست، FSGS به تدریج به نارسایی کلیه پیشرفت. بنابراین بیماران باید انجام دهید پیوند کلیه یا دیالیز.

پاسخ چیست؟

FSGS یک بیماری است که توسعه در کلیه فیلتر اسکار کلیه، گلومرول است. از آنجا که بیشتر و در گلومرولها، FSGS بیشتر درگیر هستند، سطح عملکرد و فعالیت کلیه بیماران و یا میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کاهش می یابد. با این حال، تمام بیماران می تواند پیوند کلیه یا دیالیز. اگر کودک زیر 5 سال، آنها بهتر برخی از درمان های جایگزین را انتخاب کنید کرده بود.

در حال حاضر، چه کودک با FSGS هنوز شانس اجتناب از پیوند کلیه یا دیالیز.

FSGS یک پیوند نزدیک با رسوب کمپلکس های ایمنی و سیستم ایمنی غیر طبیعی، به طوری که روش های درمانی است که می تواند کمک به حذف کمپلکسهای ایمنی و تنظیم سیستم ایمنی بدن. از این نقطه، اگر کودکان برخی از عملکرد کلیه دارند، هنوز این فرصت را به بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

چه درمان می تواند کمک به رسیدن به این هدف؟

سلول های بنیادی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به درمان هر دو FSGS ریشه. سلول های بنیادی می تواند در درمان بیماری کلیوی ناشی از اختلال سیستم ایمنی تمرکز، در حالی که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند محیط زیست و کلیه سلول های داخلی آسیب دیده تعمیر تنظیم. هنگامی که کلیه ها کار به طور معمول بهبود می یابند، بیماران دیالیز یا پیوند کلیه نیاز نیست.

اگر کودک خود را با FSGS عذاب، شما می توانید برای مشاوره پزشکی حرفه ای آنلاین برای تعیین یک برنامه درمانی مفید برای بهبود پیش آگهی و کیفیت زندگی بپرسید.





:: برچسب‌ها: FSGS، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: